Program partnerski  home.pl

home.pl

Home.pl istnieje od 1997 roku i jest największym dostawcą usług internetowych dla małych i średnich przedsiębiorstw w Europie Środkowo-Wschodniej. Specjalizuje się w hostingu serwisów internetowych, systemów kont poczty elektronicznej oraz udostępnianiu aplikacji biznesowych przez Internet.

Opis programu partnerskiego home.pl

Program home.pl realizowany jest w modelu CPS= 4% lub 10% lub 20% od wartości koszyka netto, bez kosztów dostawy. Stawki prowizji zależne są od rodzaju zakupionych usług - ze szczegółowym opisem stawek możesz zapoznać się pod poniższym linkiem: https://bit.ly/2rzOHq0. Część SKU, podobnie jak przedłużenia dodawane do systemu i rozliczane są przy walidacji programu - raz w miesiącu. Do właściwego zliczenia prowizji za zakupione produkty niezbędnym jest użycie linki afiliacyjnego dostępnego w materiałach reklamowych programu.

 

Przedłużenia usług rozliczane są maksymalnie przez okres 3 lat.

 

Prowizja przyznawana jest jedynie za zakup usług w cenie niezmienionej indywidualne (Transakcje w cenie ze zniżką otrzymaną od konsultantów home.pl nie będą brane pod uwagę).

 

Zliczanie przedłużenia usług zakupionych w SalesMedia – będzie możliwe tylko,
jeśli zarejestrowałeś się w systemie NetSalesMedia przez link migracyjny. Jeżeli założyłeś nowe konto, a dalej chcesz rozliczać przedłużenia swoich użytkowników skontaktuj się z wydawcy@netsalesmedia.pl

 

Po przekroczeniu prowizji 2000 zł miesięcznie (po 01.03.2019) wydawca otrzymuje indywidualny numer do infolinii home.pl. Dzięki temu jego zgłoszenia są obsługiwane priorytetowo.  

Po przekroczeniu prowizji 3000 zł miesięcznie (po 01.03.2019) wydawca dołączany jest do grupy wykonawców otrzymujących zlecenia na tworzenie stron www od klientów home.pl.

 

Opiekunem kampanii jest Michał Trela (michal.trela@cubegroup.pl).

 

Dozwolone kanały:

Cashback/Loyalty: TAK | Witryny rabatowe: TAK | Mailing: TAK | Porównywarki: TAK | Subnetworki: NIE| SEM: NIE

 

Ważność cookies: 60 dni

 

Informujemy, że w związku z wykonywaniem umowy związanej z współpracą z NSM (Regulamin współpracy), po przyłączeniu do Programu, Twoje dane osobowe mogą być udostępnione Reklamodawcy.