Niepoprawny adres URL.

Brak autoryzacji użytkownika.

Brak uprawnień do zasobów.

Podana strona nie istnieje.

Błąd aplikacji. Spróbuj ponownie.

Potwierdzasz wykonanie operacji?

Historia aktualności

SalesMedia w finale European Performance Marketing Awards 2016

SalesMedia w finale European Performance Marketing Awards 2016

SalesMedia otrzymała 2 nominacje w European Performance Marketing Awards, pierwszej europejskiej edycji prestiżowego konkursu Performance Marketing Awards!

Jury – złożone m.in. z ekspertów z Yahoo, Vodafone, RetailMeNot, Criteo i AppNexus – nominowało SalesMedia w kategoriach Best-Managed Affiliate Programme i Best in Technology & Telecoms, za działania marketingowo-sprzedażowe, w ramach programu partnerskiego dla lidera rynku domen Home.pl. SalesMedia to jedyna polska marka, nominowana przez jurorów oceniających konkretne kampanie, w kategoriach Channel (podział na kanały marketingowe) i Vertical (podział na branże).

– Jesteśmy zaszczyceni tym, że reprezentujemy polski performance marketing w bardzo ważnych kategoriach, szczególnie kładących nacisk na nowoczesną technologię i gigantyczny potencjał sprzedażowy afiliacji. Docenili nas jurorzy z globalnie rozpoznawalnych marek, umieszczając na liście nominowanych obok najsilniejszych graczy z całej Europy – to dla nas dodatkowa motywacja, by działać jeszcze efektywniej  – komentuje Bartosz Kowalczyk, Managing Director SalesMedia.

 

Performance Marketing Awards (wcześniej A4UAwards) to nagrody w branży marketingu efektywnościowego, przyznawane w Wielkiej Brytanii od 10 lat tym firmom, które wyróżniają się pod względem innowacji i osiąganych wyników. W tym roku organizatorzy po raz pierwszy postanowili wyróżnić firmy działające nie tylko w UK, ale w całej Europie.

– Dostaliśmy sporo zgłoszeń z całego kontynentu. Zarówno aplikujący, jak i nominowani mogą być dumni ze swoich działań, bo konkurencja była naprawdę silna – zaznacza Dora Michail z jury, senior director of audience solutions w Yahoo EMEA (region Europy, Bliskiego Wschodu oraz Afryki).

– Jakość zgłoszonych kampanii była bardzo wysoka, a działania uczestników faktycznie były innowacyjne i efektywne zarówno dla partnerów i dla klientów. Nominacja to więc nagroda za naprawdę dobrze wykonaną pracę – to najciekawsze i najlepsze kampanie na terenie Europy w ubiegłym roku – dodaje Anne-Marie Schwab z jury, wiceprezes francuskiego oddziału RetailMeNot.

Finał EPMA 2016 oraz wręczenie statuetek zwycięzcom odbędzie się 4 lipca w Amsterdamie w Grand Hotelu Krasnapolsky.

Bardzo serdecznie dziękujemy Home.pl oraz wszystkim partnerom za pracę nad wspólnym sukcesem tej kampanii!

 

 

 

CASE STUDY KAMPANII jest szczegółowo opisane w serwisie Performance360.pl - Afiliacja sprzedaje jak „perpetuum mobile”! [CASE STUDY z 2 nominacjami do EPMA] <klik>

 

Notyfikacje systemowe

  • Nowa kampania Frisco.pl!

    Zapraszamy do nowej kampanii Frisco.pl! Stawki to 26 PLN CPO nowy klient, 4 PLN CPO klient powracający!

  • Nowa kampania Deichmann CPO!

    Zapraszamy do emisji nowej kampanii Deichmann - 18 PLN CPO!

  • Nowa kampania Keko.pl!

    Zapraszamy do nowej kampanii Keko.pl, jednego z najpopularniejszych sklepów zoologicznych. Stawka CPS - 4,5%!

  • Pizza Hut - nowy program

    Zapraszamy do emisji nowego programu Pizza Hut: http://system.salesmedia.pl/offers/view/1082
    Stawka: 5% CPS

  • bdsklep.pl - nowy program

    Zapraszamy do emisji materiałów reklamowych nowego programu bdsklep.pl
    Link: http://system.salesmedia.pl/offers/view/1084

  • Nowy program Ankiety wiek 15-17!

    Zapraszamy do nowego programu Ankiety 15-17! Rozliczanie jest za rejestrację do panelu osób w wieku 15-17 lat. Stawka 10 PLN!

  • eLoty.pl - nowy program

    Zapraszamy do emisji nowego programu eLoty.
    Link: http://system.salesmedia.pl/offers/view/1070
    Stawki: Loty krajowe 12 zł CPO
    Loty międzynarodowe 18 zł CPO
    Transatlantyckie 28 zł CPO

Pokaż starsze »